Кошик
24 відгуків
СВІТ УПАКОВКИ
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380930262464
Офис/ Viber
+380996264382
Офис
+380985919390
Анастасия
+380509242004
Наталья
+380637118671
Анна
Компания SuperDar
УкраинаКиївул. Ушинского, 40, бизнес-центр "Dominion"
info@superdar.com.ua+380930262464
  • Facebookwww.facebook.com/superdar.com.ua/
  • Instagramwww.instagram.com/superdar.com.ua/

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день.

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380930262464
+380996264382
+380985919390

Правила обміну та повернення товару

Шановні покупці!

Повернення придбаних у нас товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України про захист прав споживачів.

 

Як повернути товар, який був сплачений на відділенні нової пошти, у момент здійснення адресної доставки або картою на сайті.

У разі повернення замовлення, яке було оплачене на складі або кур'єра "Нової Пошти", або оплачене карткою на сайті, повернення коштів здійснюється на картковий рахунок клієнта.

У разі повернення товару згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів", Вам необхідно:

1. Зв'язку язатися з нами за телефоном +38 (093) 026-24-64

2. Відправити на електронну пошту (info@superdar.com.ua):

а) заповнену заяву на повернення товару

б) якщо була здійснена оплата картою, тоді заповнити відповідну заяву

в) заповненості супровідний лист.

3. Товар, який Ви бажаєте повернути, а також оригінал заяви та супровідний лист необхідно надіслати за такою адресою: м. Київ, відділення Нової Пошти № 359 (ПІБ одержувача необхідно уточнити за телефонами нашої компанії). Вартість відправлення оплачує відправник.

При заповненні заяви на повернення необхідно вказати:

  • Причину повернення,
  • Найменування поверненого товару;
  • Номер замовлення;
  • Повну вартість товару;
  • Банківські реквізити.

Звертаємо Вашу увагу, що в даний час повернення грошей за товари можливий тільки банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи. Для переказу грошей вам необхідно вказати наступні реквізити:

  • Назва банку,
  • МФО банку
  • ПІП отримувача,
  • Код отримувача (ЄДРПОУ банку або ІПН одержувача - залежно від банку),
  • Розрахунковий рахунок одержувача (банку),
  • Призначення платежу (має містити номер карткового рахунку та ПІП).

Повернення коштів на платіжну картку здійснюється протягом 14-ти днів після отримання повернення. Звертаємо Вашу увагу, що процедура повернення може бути розпочата лише після отримання товару, оригіналу заяви та супровідного листа.

 

Правила повернення товару у рядків 14 днів:

- Повернення товару належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Правила повернення товару належної якості детально описані в статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»

- Повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості - це товар, який має недоліки або істотні недоліки. При купівлі товару з недоліками Ви маєте право пред'явити продавцю і/або виробнику товару ряд вимог - у тому разі, якщо наявність цих недоліків не було обумовлено продавцем. Правила повернення товару неналежної якості детально описані в Статті 8 Закону України «Про Захист прав споживачів»